CERTIFICAT DE URBANISM (UM)

 

Certificatul de Urbanism (CU) este un prim pas al procesului de autorizare a lucrărilor sau modificărilor, document ce este emis de Direcția de Urbanism din cadrul primăriei pe raza căreia se află terenul sau construcția pe care se va face investiția. Daca terenul se află într-o comună de mici dimensiuni, fără serviciu propriu de urbanism, certificatul respectiv se va obține de la Consiliul Județean.

Termenul de eliberare a unui Certificat de Urbanism: cel mult 30 de zile calendaristice de la data înregistrării cererii, menţionându-se în mod obligatoriu scopul emiterii acestuia.

Valabilitatea unui Certificat de Urbanism: 12 Luni (perioadă ce poate prelungi o singură dată cu încă 12 luni)

Rolul unui Certificat de Urbanism:  informează cu privire la principalele caracteristici ale construcțiilor care se pot executa pe un și specifică tipul de documentații care vă sunt necesare pentru obținerea autorizației de construire, inclusiv avizele și acordurile necesare.

Documente necesare pentru obținerea Certificatului de Urbanism

  • cerere-tip pentru emiterea certificatului de urbanism
  • extras de carte funciară la zi - nu trebuie depășite cele 30 de zile de la data ridicării documentului
  • planuri cadastrale/topografice, cu evidenţierea imobilelor în cauză
  1. pentru imobilele neînscrise în evidenţele de cadastru şi publicitate imobiliară este nevoie de un plan de încadrare în zonă, la una dintre scările 1:10.000, 1:5.000, 1:2.000, 1:1.000, 1:500, după caz, eliberat, la cerere, de către oficiul de cadastru şi publicitate imobiliară.
  2. pentru imobilele înscrise în evidenţele de cadastru şi publicitate imobiliară este nevoie de extras din planul cadastral de pe ortofotoplan şi extras de carte funciară pentru informare actualizat la zi, eliberate, la cerere, de către biroul de cadastru şi publicitate imobiliară.

 

 

  • copie acte de proprietate asupra terenului și/sau imobilului
  • copie act de identitate proprietarr sau certificat de înmatriculare la Registrul Comerțului în cazul societăților comerciale
  • împuternicire pentru persoana care depune documentele în cazul societăților comerciale
  • fotografii faţade pentru construire balcoane, amplasare firme, reclame etc.
  • chitanță privind achitarea taxei pentru eliberarea C.U
  • alte documente necesare, după caz.

Menționăm că documentația întocmită de arhitect, împreună cu toate documentele menționate anterior se vor depune la serviciul urbanism din cadrul primariei/ consiliului judetean, după caz.

E-Autorizații – Firmă specializată în obținerea autorizărilor și avizelor

Plecând de la documentele furnizate de dvs. realizăm analiza documentației și vă prezentăm soluția optimă în funcție de stadiul în care se află lucrarea, venind cu o ofertă de servicii personalizată.

E-Autorizații – Firmă specializată în obținerea autorizărilor și avizelor

Plecând de la documentele furnizate de dvs. realizăm analiza documentației și vă prezentăm soluția optimă în funcție de stadiul în care se află lucrarea, venind cu o ofertă de servicii personalizată.

CONTACT

  • dummy Despot Voda 21, Bucuresti

  • dummy 0700.000.000

  • dummy contact@desy.ro

Newsletter

Trimite-ne emailul tau si fii primul care afla noutatile!